Σάββατο, 27 Σεπτεμβρίου 2008

"Αχ, να μπορούσα τα λιμάνια να τα κλείσω..."

(Αναδημοσίευση απο το blog του φιλου Στελιου εδω)

Φιλαράκια μου,
από τη συλλογή στοιχείων και τη διασταύρωση αυτών στην οποία επιδόθηκα τις τελευταίες μέρες σχετικά με την "παραχώρηση" του Λιμανιού σε κινέζους επενδυτές, τα συμπεράσματα βάσει δηλώσεων του κινέζου υπουργού μεταφορών είναι τα εξής:
Από 1-1-2009 ανοίγει ο δρόμος για τη συνύπαρξη ΟΛΠ - COSCO στο λιμάνι του Πειραιά. Αυτό θα γίνει χωρίς να υπάρχουν τα φόντα για υγιή ανταγωνισμό (καθώς όριζε το αρχικό σχέδιο της παραχώρησης) μιας κι η κατασκευή του προβλήτα ΙΙΙ αναβλήθηκε επ' αόριστον μετά την προσφυγή και τη δικαίωση του Δήμου Περάματος από το Σ.τ.Ε.Έτσι το αφεντικό στο λιμάνι μετά τους 18 μήνες (προκαθορισμένος χρόνος συνύπαρξης) θα είναι ένας. Θα υπάρξει η δυνατότητα προσλήψεων από τον κινέζο επενδυτή εάν κι εφόσον βρεθεί κατάλληλα καταρτισμένο προσωπικό. Επομένως αίρεται το 18μηνο και κατά συνέπεια τα εργασιακά δικαιώματα των υπαρχόντων εργαζομένων.
Σκοπός και όρος του κινέζου επενδυτή είναι,
α) η μη λειτουργία έτερου εμπορικού λιμένος σε ακτίνα 100 χλμ (αν μη τι άλλο από τη διασφάλιση του μονοπωλίου) και
β) κατασκευή ή διαμόρφωση των υπαρχουσών αποθηκών σε 2 τουλάχιστον εργοστασιακές μονάδες για την τυποποίηση εισαγόμενων κινέζικων προϊόντων με προορισμό την Ελληνική κι Ευρωπαϊκή αγορά.
Όλα τα προϊόντα θα φέρουν πιστοποίηση ISO (!!!) και θα λογίζονται MADE IN E.U
Επίσης θα υπάρχει δυνατότητα παρασκευής προϊόντων ακόμα και τροφίμων.(βλ. γάλα-μελαμίνη)
Φυσικά ούτε λόγος για την διατήρηση της παρούσης φάσης του λιμένος δηλαδή εξυπηρέτηση πλοίων άλλων εταιρειών, διατήρηση συνεργασίας με εκατοντάδες ιδιωτικές μεταφορικές εταιρείες και φυσικά δεκάδες ναυτιλιακά πρακτορεία τα οποία λόγω του μονοπωλίου που (καταφανώς) θα επιβάλει ο κινέζος επενδυτής, δε θα 'χουν λόγω ύπαρξης στον Πειραιά.
Κάποιος θα ήταν μάλλον αφελής εάν μετά απ' όλα αυτά πίστευε πως θα προκύψουν νέες θέσεις εργασίας, θα υπάρξουν καταναλωτικά οφέλη από τη μείωση τιμών των αγαθών κι ότι θ' ανακάμψει η εθνική οικονομία από την εξευτελιστική παραχώρηση του κερδοφόρου ΟΛΠ.
(Σε 35 χρόνια θα εισπράξουμε όσα κερδίζει ο ΟΛΠ σε 10).
Αντιθέτως το πρώτο που βλέπει κάποιος είναι η αύξηση τιμών των διαμετακομιστικών προκειμένου ο κινέζος να κάνει γρήγορη απόσβεση, χωρίς αναγκαίο εκσυγχρονισμό και να εξυπηρετήσει το μονοπώλιο του.
Η αύξηση των διαμετακομιστικών θα 'χει άμεσο αντίκτυπο στην αγορά, μιας και βάσει στατιστικών το 70% των προϊόντων που διακινούνται στην Ελληνική αγορά, εισάγονται! Είναι αμέτρητες οι καταστροφικές συνέπειες για όλους μας αφού το θέμα αυτό έχει άπειρες επεκτάσεις και παραμέτρους οι οποίες δεν χωρούν μέσα σε λίγες γραμμές.
Βγάλτε τα συμπεράσματά σας κι αν συμφωνείτε στην πρόληψη μιας καταστροφής, αναδημοσιεύεστε το.


ΣΧΟΛΙΟ: Άλλο ενα έγκλημα-μεταρρυθμιση της κυβερνησης του βλαχοτσαμπουκα πρωθυπουργου μας. Ελπιζω φιλε Στελιο να μεινουν ολα αυτα στα χαρτια. Ευχομαι να εχει καλη επιτυχια ο θαυμαστος αγωνας που κανετε εσεις οι λιγοι για ολους εμας τους πολλους.

18 σχόλια:

"Ένα γελαστό απόγευμα" είπε...

Αδερφέ μου Αντώνη σ' ευχαριστώ κι από εδώ για την αναδημοσίευση, την αλληλεγγύη και τη φιλοξενία...
:)

αντωνης είπε...

Να εισαι καλα αδελφε.
:)

marianaonice είπε...

Καλησπέρα Αντώνη!
Τα σχόλιά μου για το θέμα που ανέδειξε ο Στέλιος θα τα δεις στο δικό μου @τσαρδάκι, απλά και μόνο για να μη τα επαναλαμβάνω και γίνομαι βαρετή... :)))

αντωνης είπε...

Καλησπερα Μαριαννα!
:)

Ανασαιμιά είπε...

Την Ελλάδα μας τη βγάλαν στο σφυρί!
Πόσο τραγικό να βιώνουμε αυτό το ξεπούλημα!

Καλημέρα Αντώνη!

αντωνης είπε...

Καλη σου μερα ανασαιμια!!!

Που να μην προλαβουν να πουλησουν τιποτα...

laplace78 είπε...

φιλε εμεις τα εχουμε πει..μετα παιρνει σειρα ο ΟΣΕ,οι ΔΕΚΟ κλπ..ολα μαζι..
καλη κυριακη

NdN είπε...

Είναι λάθος η πώληση του λιμανιού. Οι υποδομές πρέπει να μείνουν στα χέρια του κράτους. Οι εταιρίες ας πουληθούν. Προωσπική άποψη αυτή. Δηλαδή δεν με πειράζει να μην έχει το κάρτος κρατική σιδηροδρομική εταιρία, αλλά δεν μπορεί να πουλάει τις ράγες. Ετσι είναι και με τα λιμάνια. Δεν πρέπει το κράτος να γίνει εφοπλιστής, αλλά δεν μπορεί να πουλάει τα λιμάνια.

Καλή εβδομάδα φίλε Αντώνη!

αντωνης είπε...

ρομποτακο, αν προλαβουν...

:)

αντωνης είπε...

Καλησπερα Νικολα. Δεν συμφωνω οτι το κρατος δεν μπορει να εχει καποιες επιχειρηματικες δραστηριοτητες. Για τς υποδομες εξυπακουεται οτι συμφωνω.

Καλη βδομαδα!
:)

Meropi είπε...

Τα μεγάλα πνεύματα Αντώνη - Μαριάνας συναντήθηκαν μ' αυτό το θέμα.

αντωνης είπε...

Καλησπερα Μεροπη.
Για την ακριβεια, αναδημοσιευσαμε ενα θεμα πολυ πολυ σοβαρο για ολους μας.
:)

Matrix είπε...

Αντώνη, δεν βλέπω να μένει στα χαρτιά.

Μάλιστα θεωρείται μια από τις "επιτυχίες" του Βουλγαράκη ...

Κατάντια μας...

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...

Πείτε μου ότι δεν είναι ανέκδοτο!
Αντώνη φίλε μου, όλα τα ανακαλύπτεις!
Μου έλειψες βρε!
Έχεις προσκλησούλα σε παιχνίδι
(όχι που θα σε άφηνα!)
Καλή εβδομάδα!
Να είσαι καλά!

αντωνης είπε...

Matrix, γιατι "μας";

αντωνης είπε...

Ομπρελιτσα, και συ να εισαι καλα. Δυστυχως δεν ειναι ανεκδοτο. Και μετα θα ακολουθησουν και τα αεροδρομια.
Την προσκληση την εχω ηδη δει.

Καλη βδομαδα!
:)

molemou είπε...

ERXODE XOIROTERA:TIN KALISPERA MOU*

αντωνης είπε...

καλημερα molemou