Τρίτη 6 Μαΐου 2008

ID-ογράφως

Ειχα προσκληση απο τη Νατασσα στο παιχνιδακι που σκαρωσε ο Αλλουφανιος Μαρξ, και φυσικα την αποδεχομαι.

update στις 20:51

Αλλουφανιε, μπραβο και απο εδω. Ειναι το πιο ομορφο παιχνιδακι που εχω δει μεχρι τωρα. Και καλο κουραγιο σε σενα και στη Νατασσα. Αν μπορειτε να φτιαξετε και ενα banner-ακι, εμενα θα μου αρεσε να βαλω ενα στο blog μου.



Οι κανονες ειναι:

1. Γράψε
2.Σκάναρε (ή φωτογράφισε… )
3. Πόσταρε.
4. Ειδοποία! Απαραίτητα στο τέλος του ποστ γράψε: για το http://autographcollectors.blogspot.com
5. Προσκάλεσε άλλους 5 ή και περισσότερους blogger να συμμετέχουν.


Οποτε αυτο που σκαρφιστηκα σημερα ειναι




Ειδοποι-α-ω: autographcollectors.

Προσκαλω τις Μαριαννα on ice, Μεροπη, Freedula, Νοτα, Αννουλα του νοτια, τη μαμα των διδυμακιων, την Κικη (δες το σαν φωτο), τo ψιθυρακι, το δυοσμαρακι
και τους ρομποτακο, Βασιλη-πορτοκαλενιο, Στελιο
και οσους αλλους θελουν.
(θα προσκαλουσα και αλλους, αλλά με προλαβαν)

24 σχόλια:

marianaonice είπε...

Αντώνη μου,
Μόλις είδα την πρόσκληση. Σ΄ ευχαριστώ. Θα παίξω γιατί μ΄ αρέσει. Μόνο που πρέπει να διαλέξω τι θα φωτογραφίσω και θα ποστάρω. Είναι πολλά αυτά που θέλω να πω!

Όσο γι΄ αυτό που έγραψες εσύ, τι να πω, σαν να το έγραψες για μένα!
Συμφωνώ απόλυτα!
"Προχωράμε πάντα μπροστά με ψηλά το κεφάλι"! Δύσκολο, πολύ δύσκολο, αλλά προσπαθώ!!
Φιλιά!

αντωνης είπε...

Μαριαννα μου, το φανταστηκα οτι θα σου αρεσε και γι' αυτο σε προσκαλεσα.

Να προσπαθεις παντα ευχομαι!

Φιλια.

Autographcollectors είπε...

Ευχαριστώ, φιλαράκι!
:)

Πολύ καλό -το περίμενα από σένα!
;)

Μπορείς να το δεις, και με τα σχόλια να ανοίγουν όπως πρέπει ;)

Φιλιά πολλά !

αντωνης είπε...

Εγω ευχαριστω για την προσκληση!
Και για το σχολιο σου.
:)))

Φιλια.

Βάσσια είπε...

Αντώνη μίλησες σωστά.

:-)

Venceremos

ή όπως λένε οι στίχοι στο υπέροχο!!!! nessun dorma:

Dilegua, o notte!
Tramontate, stelle!
Tramontate, stelle!
All'alba vincero!
vincero, vincero!

(Νύχτα εξαφανίσου
αστέρια ξεθωριάστε
την αυγή θα νικήσω)

:-)

αντωνης είπε...

Βασσια ευχαριστω!

:)))

A.F.Marx είπε...

Αντώνη
Σ' ευχαριστώ κι εγώ για την συμμετοχή και για τα καλά λόγια.
Μπανεράκι ε;
Αν μας διαβάζει κανένας καλλιτέχνης και μπορεί να βοηθήσει, ευχαρίστως θα δεχτούμε την προσφορά
:)

αντωνης είπε...

Αλλουφανιε, μακραν το καλυτερο παιχνιδι που εχω συμμετασχει. Και πολυ ενδιαφεροντα οσα εχουν γραφτει μεχρι τωρα.

Να εισαι καλα!

:)

Laplace είπε...

αντωνη καλημερα!ωραιο παιχνιδακι!
σε ευχαριστω παρα πολυ για την προσκληση!θα παιξω κ εγω με την πρωτη ευκαιρια!
χαιρετισμους

dyosmaraki είπε...

"προχωράμε πάντα μπροστά με ψηλά το κεφάλι"....Πολύ μου άρεσε το μήνυμά σου Αντώνη.

Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση. Μένει να επιλέξω τι θα ποστάρω..

Καλημέρα

αντωνης είπε...

ευχαριστω για το σχολιο

Θα περιμενω τι θα βαλεις.

Καλημερα δυοσμαρακι!!!

αντωνης είπε...

καλη σου μερα ρομποτακο!
Περιμενω φιλε.

βασίλης είπε...

Ευχαριστώ Αντώνη για την πρόσκληση. Είχα ήδη μια για το ίδιο θέμα. Τα λέμε, να 'σαι καλά

αντωνης είπε...

Βασιλη, θα περιμενω.
Και συ να εισαι καλα!

Ένα γελαστό απόγευμα είπε...

Αντώνη μου σ' ευχαριστώ για την τιμή και την πρόσκληση...
Θα σε συμβουλευτώ τηλεφωνικά για το τι πρέπει να κάνω επειδή είναι η πρώτη μου συμμετοχή σε κάτι τέτοιο...
(είμαι και λίγο στόκος,βέβαια)...

αντωνης είπε...

Στελιο, ευκολο ειναι. Παρε τηλ. οποτε θες.

Και αυτα τα περι στοκου να τα κοψεις.
Δεν σου ταιριαζουν φιλε τετοιοι χαρακτηρισμοι.

(εκτος και αν υπαρχει και κλωνος χαχαχα)

(και άλλα ηθελα να σου γραψω αλλά εδω αυτολογοκρινομαι, και δεν ειναι η πρωτη φορα βεβαια. θα στα πω τηλεφωνικα)

tzonakos είπε...

Ειναι εξοργιστικά σωστό αυτο που έγραψες, τόσο που δεν μπορώ να βρώ ενα λάθος σε αυτό.
Εχω την εντύπωση πως γράφεις γρήγορα, με ταχύτητα εννοώ. Οταν προσπαθώ να γράψω γρήγορα, μετά τα διαβαζω μόνο εγω.
Τα δικά σου διαβάζονται μια χαρά.

αντωνης είπε...

Ετσι ειναι Τζονακο, γραφω γρηγορα. Αυτα ηταν τα καλα μου γραμματα παντως. Τα κανονικα μου ειναι πιο μικρα.

Ευχαριστω για το σχολιο.

dyosmaraki είπε...

Πρόσκληση-ανάρτηση ολοκληρώθηκε. Καλό απόγευμα

αντωνης είπε...

Καλημερα Δυοσμαρακι. Θα ερθω να το δω.

Ενεσούλα είπε...

Έπαιξα κι εγώ και σε έχω λινκ!
Πέρνα,αν θες, να το δεις!
Φιλάκια

αντωνης είπε...

Θα περασω ενεσουλα!
Φιλακια!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ετσι ψηλά το κεφάλι και...ηθικόν ακμαιότατον..
Καλό σου βράδυ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

αντωνης είπε...

καλο βραδυ + σε σενα Γλαρενια + καλη Κυριακη!

Φιλι