Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

για τη μικρουλα σταχτοπουτα

6 σχόλια:

cinderella είπε...

Αφιερωμένο σε όλους τους Έλληνες που ψάχνουν την ιστορία μακριά από τα σχολικά βιβλία.
Αφιερωμένο σε όσους δεν ξεχνούν και δεν προσπερνούν.
Σε όσους έχουν μάθει να μην χρησιμοποιούν την ιστορία ως όπλο φανατισμού.
Σε όσους ξέρουν να μην μετατρέπουν το παρελθόν σε εθνικισμό αλλά ούτε να το αφήνουν στη λήθη.
Αφιερωμένο σε όσους κουβαλούν την ιστορία μέσα τους, όπλο σοφίας, γνώσης, προσόν σκεπτόμενου ανθρώπου.
Αφιερωμένο σε όσους δακρύζουν ακόμα για τις χαμένες πατρίδες.
Αφιερωμένο σε όσους ήρθαν από τη Σμύρνη το 22.

Να σαι καλά Αντώνη μου. Σε ευχαριστώ που απόψε παρέα κάναμε μια βόλτα στα μονοπάτια της ιστορίας μας...

αντωνης είπε...

Εχοντας καταγωγη και απο τη Σμυρνη και απο τον Ποντο, δεν μπορω να μην εχω ιδιαιτερες ευαισθησιες για την ιστορια του τοπου μου.
Χωρις ομως φανατισμο.

Cinderella, εγω σε ευχαριστω.
:)

Καλο βραδυ!

Laplace είπε...

καλημερα φιλε Αντωνη..
δεν εχω να προσθεσω τπτ με καλυψε η cinderella

monahikoslikos είπε...

Καλημέρα φίλε

αντωνης είπε...

καλημερα ρομποτακο!

αντωνης είπε...

καλη σου μερα λυκε!!!