Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2008

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Ανταποκρίνομαι στην πρόσκληση της καλλιτέχνιδας για το αγαπημενο μου ποιημα, αν και οφειλω να ομολογησω οτι δεν εχω ασχοληθει με την ποιηση, ουτε εχω διαβασει σχετικα βιβλια. Οπότε διαλεξα δυο απο τα αγαπημενα μου, τα οποια εχουν μελοποιηθει κιολας.

το πρωτο ειναι του Γιαννη Ριτσου
Η Ρωμιοσυνη

και το δευτερο του Κωστα Βαρναλη
"ΟΙ ΜΟΙΡΑΙΟΙ"

(μου αρεσε πολυ που βρηκα site με τους ιδιους τους δημιουργους να απαγγελλουν)
Ευχαριστω για την προσκληση την αγαπητη καλλιτεχνιδα.
Οποιος επιθυμει, ας συνεχισει.

15 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Αντώνη, απολαυστικό να ακούς τη φωνή τους.

Αν και του Ρίτσου, ειδικά στο "Καπνισμένο Τσουκάλι" μία εποχή μου είχε γίνει μόνιμος ήχος.
:-)

Και Βάρναλης,πάμε σε άλλο επίπεδο πλέον.

tassoula είπε...

Εγώ πάλι πέρασα για καλή εβδομάδα!
Καλό βράδυ!

roadartist είπε...

Ευχαριστώ για την αποδοχή της πρόσκλησης Αντώνη! Μα οι επιλογές σου ήταν υπέροχες!! :) :)
Καλό βράδυ!

αντωνης είπε...

@Βασια, και εγω το βρηκα πολυ ωραιο να ακους τη φωνη του ιδιου του ποιητη!
@Τασουλα, καλο βραδυ + καλη βδομαδα.
@Road, ευχαριστω πολυ! Καλο βραδυ!

αντωνης είπε...

Βασια, τωρα ειδα και θυμηθηκα ποιο ειναι το "Καπνισμενο Τσουκαλι". Υπεροχο!!!

? είπε...

σπουδαίοι ποιητές

Βάσσια είπε...

Μόνο υπέροχο!
Βέβαια είμαι και λάτρης του Χρήστου Λεοντή, αλλά ο συγκεκριμένος δίσκος είναι ίσως αποό τους καλύτερους όλων των εποχών.
Χμμμ, ευκαιρία να του κάνουμε ένα αφιέρωμα :-)

Μετεωρίτης είπε...

ωραιότατα
τα ποιήματα (must, θα λέγαμε!!)

ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ

θα ανεβάσω και εγώ ποίημα-διαμαρτυρία.

Σε αντίθεση με σένα, εγώ λατρεύω την ποίηση και δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω!!

Manos S. είπε...

γεια σου ρε "σύντροφε" ;)

Manos S. είπε...

γεια σου ρε "σύντροφε" ;)

αντωνης είπε...

καλησπερα!
Νικο, αρκετα μονολεκτικο σε διαβαζω εδω. Γιατι ετσι;
Καλησπερα Βασια!
Μετεωριτη, δεν ειπα οτι δεν μου αρεσει η ποιηση, απλα δεν εχω ασχοληθει τοσο οσο... Καλη βδομαδα

Μανο, σε ολα πρασινος;;;
:)

Ένα γελαστό απόγευμα είπε...

...Μαγκίτες και αλάνια του κόσμου ενωθείτε!!! "...κι εσύ λαέ βασανισμένε μην ξεχνάς τον Ωρωπό..."
Συντροφικούς χαιρετισμούς στον κύκλο των μη χαμένων ποιητών...
Καλησπέρα Αντωνάρα μου...

αντωνης είπε...

γεια σου Στελλαρα αλανι!

νατασσΆκι είπε...

Εγώ θα σχολιάσω εδώ - στο αγαπημένο μου θέμα, δεν μπλέκω με..ποδόσφαιρα...! :p
:)
Να ακούς τον ίδιο τον ποιητή να τα απαγγέλει, είναι μαγικό - και ειδικά αν μιλάμε για το Ρίτσο και το Βάρναλη - τον πιο-πιο-πιο δικό μου αγαπημένο.
:)
(υπάρχουν σε CD αν θες, και μια εφημερίδα του Σαββάτου τα επανακυκλοφορεί αυτόν τον καιρό, πάντως.Ρίτσο, Βάρναλη, Σεφέρη, Ελύτη..)

Σπουδαία και τα δυο - και διάβασα και για το "Καπνισμένο τσουκάλι" - είναι μοναδικό με τη φωνή του αρχάγγελου Ξυλούρη

Καλό απόγευμα, Αντώνη - είχα καιρό να περάσω, μα τα διάβασα μαζεμένα!
:)))

αντωνης είπε...

καλως τη Νατασσα :)))

πραγματι και εγω πρωτη φορα ετυχε και ακουσα τους ιδιους να απαγγελλουν, μου αρεσε πολυ.

Καλο απογευμα :)))